Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

torsdag den 15. januar 2009

Det er kun en gul streg. Hvor sv? kan det v? ?

De computergenererede f?e-down linje i amerikansk fodbold er noget, vi tager for givet i disse dage. Men den logistik der kr?s for at g?dette arbejde er temmelig kompliceret. I det mindste har du overvejet dette: Hvis den computer genereret p?n levende billeder, hvordan kan de tr?e det i henhold til de mennesker, der k? rundt p?mr?t, og ikke over dem? Og det bliver en smule mere kompliceret end dette. " Her er nogle af de problemer, der skal l?, for at dette system til at arbejde :
* Systemet har til kende orientering af feltet med hensyn til kameraet, s?en kan male den f?e ned linje med den korrekte perspektiv fra at kameraets synsvinkel.

���� * Systemet har til at vide, i samme perspektiv rammer pr?s, hvor hvert yard linje.

���� * I betragtning af, at cameraperson kan flytte kameraet, systemet skal v? i stand til at forstand kameraets bev?lighed (tilt, pan, zoom, fokus) og forst?erspektivet forandring som f? af flytning.

���� * I betragtning af, at kameraet kan pan, mens du ser det omr?, systemet skal v? i stand til at genberegne overslag med en hastighed p?0 billeder i sekundet som kameraet bev?r sig.

���� * En fodboldbane er ikke fladt - det crests meget forsigtigt i midten for at hj?e regnvandsafstr?ng off. S?en linje beregnes ved systemet har til passende f? kurven for omr?t.

���� * En fodboldkamp er skudt af flere kameraer p?orskellige steder p?tadion, s?ystemet har at g?alt dette arbejde for flere kameraer.

���� * Systemet skal v? i stand til sund fornuft, n?spillere, dommere eller bolden p?v? i l? af de f?e ned, s?et ikke maling linjen oven p?em.

���� * Systemet skal v? klar over, overlejret grafik, at netv?et kan overlay p?cenen. "



Her er en detaljeret forklaring p?vordan det g?.
Og her er en cool video, der viser det i handling .

Ingen kommentarer: