Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 3. april 2009

i sin vorden

Tja, jeg er mere sikker på nu. Poesi og skrivning er nummer et. Det er det eneste, der kan holde mig hele, SANE, opmærksomme. Alt andet falder væk, til sidst. Hvad jeg mener med poesi er meget bredt dog. Jeg tænker ikke kun de bøger, jeg læser, og de ord, som jeg sted på siden. Jeg tænker på placeringen af mit sind. Poesi er bare en praksis, der forpligter mig, samler mit sind og krop (i det mindste for en tid), gør mig mindre forlegen ved at sætte mig ind i noget meget større end mig selv. For andre kan der være andre metoder, andre måder at forbinde.

Jeg er også mere sikker på, at hvad jeg gør efter et job sager a lot!

Måske job der er endnu vigtigere end placeringen. Ikke på grund af karrieren eller penge, men fordi jeg ikke kan inddeler mit liv. Men jeg har også brug for sund hellige billeder af samfundet. At tale med andre kunstnere og forfattere.

Alt feeds i alt. Jeg har brug for at skabe et miljø, der er stimulerende. Jeg er besat. Jeg har opgivet at forsøge at være en anden. Nogen mindre neurotiske. Nogen fornuftigt med en karriere, pension, livsforsikring, en bil, et hus, 2,5 børn. Jeg er ikke på nogen måde dommer andre at finde lykken i disse ting. Men jeg har brug for noget andet.

Jeg er også ønsker ikke at flyde rundt uden formål, uden en achor.

Det har været mit dilemma for de sidste fire år som jeg spekulerede på omkring Asien, Polen, og nu London. London har ikke været let på alle, men det har hjulpet mig med at resee hvilket spørgsmål.

Steve Willey og Alex Davies arbejde deres vurdere off til at skabe en utrolig læsning serie og samfund (rammende navngivne Openned). Se www.openned.com

Der er også nogle virkelig spændende yngre og yngre digtere i London og Det Forenede Kongerige (se www.pastsimple.org).

Og dette spørgsmål til mig meget!

Men jeg har også brug for et miljø fra dag til dag at stimulerer og udfordringer mig. Jeg har været undervisning jobsøgning færdigheder, og hvordan du klikker på en mus og en masse grundlæggende engelsk for de seneste 9 måneder i London. Jeg har været undervisning virkelig grundlæggende skolefrafald og nogle lidt avancerede grammatik og taler for de sidste tre år.

Jeg beundrer dem, dedikeret ESOL fakultet at gøre denne dag ud og dag ind for mange mange år. Jeg tror på det.

Men jeg kan ikke. Jeg styrter ned igen.

Styrter ned som Korea, som Polen.

Så jeg har en samtale via Skype, for Bilkent Universitet i Ankara, Tyrkiet. Interviewet vil finde sted i 45 minutter.

Jeg har ikke sovet meget i de sidste to uger. Jeg har været stirre på loftet hele natten.

Jeg har brug for nogle alvorlige stimulation og udfordring!

Så måske vil det hjælpe. Hvis jeg kan få jobbet.

Universitetets synes meget godt fra det, jeg kan fortælle. Bilkent Universitet har en masse international fakultet og jeg ville være at undervise i engelsk 101, 102 og måske nogle filosofi. Indhold baseret instruktion betyder jeg ikke undervisning ESL (grammatik og taler osv.) fra en lærebog. Der er et emne. Også en gratis flade i nærheden af eller på campus. Et bibliotek med masser af engelske bøger og mulighed for at begynde at betale mit studielånssystem i USA og måske spare omkring $ 9.000 om året i to år. Jeg kunne genoprette min kredit i Amerika og forny mit udløb Green Card.

Jeg ved ikke, om jeg kan også få job på Bilkent University. Men jeg ved, at jeg ønsker at vende tilbage til universitetsundervisning. Jeg ønsker at lære igen. Jeg ønsker, at forskning og studere og blive udfordret. Ikke et tilbagetog fra de såkaldte "virkelige verden. " Jeg ønsker at undervise i de 18 år gamle freshman nogle Eksistentialismen. Jeg vil gerne høre dem. Til at lytte. At lære.

Jeg har forsøgt at blive:

en opvaskemaskine, en kok, en telemarketer (4 år), en bygningsarbejder, en markedsføringstilladelse udøvende (2 måneder), som er en cement mixer, en EFL underviser, en slags is haven lærer, en robot, en degnen, en filer, en database indrejse, en fisk og chip og så videre.


Jeg vil have min mening om brand.

Jeg er ikke god til det blah liv.

Ingen kommentarer: