Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 24. december 2008

Hvem ?

gik til se den, der bor på Budokan i aften.

For dem af jer som ikke ved, at Budokan er Japans nationale kampsport arena, der er bygget for 1964-OL og førstehjælp bringes til bredere vestlige opmærksomhed ved albummet Cheap Trick Live at Budokan (som en opfølgning netop er blevet løsladt, BTW), og hvor Beatles gav deres Japan debut.

var en fantastisk show - meget forbløffet over at høre Roger Daltry belting det bare om såvel som nogensinde, og selv om Townshend blev omkring 30% mindre hektisk onstage da han var 30 år siden, hans guitar trylleri var stadig kæbe-slip.

Zack Starkey - hvor cool er at kunne sige, Ringo Starr er din far og Keith Moon var din personlige tromme lærer? - Er fantastisk - meget væske, veluddannet, kreativ og bang på. Langt bedre end Kenny Jones, og meget god til at trække ud Månen med en smule af sin egen riffing smidt i såvel.

Interessant, at Pete Townshend bror Simon, spiller også rytme guitar med bandet.

Den frue havde også et pust, og jeg var ganske glad for at høre hende sige hun kan lide det Hvem langt bedre end Bon Jovi - hendes tidligere alltime favorit band. Yatta!

Jeg har altid været en stor Hvem fanatiker; det allerførste album jeg købte var Hvem er du - tilbage, da jeg var omkring 11. For to år efter, min værdsatte besiddelse var en kaptajn's hat med en Quadrophenia knappen hængte op foran - jeg var den eneste knægt i min preppy high school, der havde nogen form for hat andet end en "tuke" om vinteren. Så min mor sendte mig ned til Seattle på en bus for at se dem levende.

Vidste hver sang af dem udenad, og lærte at spille de fleste af dem ved øret på en lille nylon string - selv om jeg kunne 't pull off Pinball guiden, indtil jeg var lidt mere kvalificerede og havde ved hjælp af en fremragende musiker ved navn Paul Wilson Brown til at gå mig igennem den.

Til en stor grad, det lyrics og billeder af WHO's musik formet mine holdninger og personlighed som en ung 'FN, og deres musik er lige så stærke og relevante i dag.

Så i aften, følte jeg gerne set, for en kort tid, vi delte værelse med den smarteste fyre på planeten .

Ingen kommentarer: