Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 28. august 2009

Naar slukningsforsinkelse Vil ikke lukke Off

Jeg var komfortabelt - til sidst - og først lige ved at glide ud, når jeg hørte den umiskendelig lyd, der er et indgående SMS-besked på min mobiltelefon. Hvad fanden? Jeg troede, jeg ved, at det er et godt stykke tid efter midnat.

Jeg vendt på lys. 12:22. Jeg polstret over til min telefon, som jeg normalt ville have allerede slukket timer siden. I guess I'd glemt. Måske var det fra MonkeyGirl. Eller måske var det PB. Hun og jeg var blevet udveksle emails tidligere på aftenen. Men nej.

Husejere, sænke dit realkreditlån med et lån modifikation. Jeg har ikke brug for at læse mere. Jeg kunne føle mit ansigt going rød som vrede steg. B * stards! Ringer folk efter midnat! Kan ikke vente med at slå denne en i til Do Not Call Registry, hvor min celle har været registreret i mindst tre måneder.

Det wake-up var særlig grim som jeg havde brugt nogle af mine begrænset aften bekæmpe køkkenvask. Husk, hvor glad jeg var for at få varmt vand og vand pres igen? Nå, glæden var kortvarig. I weekenden, det varme vand ville ikke slukke og ville udstede en støt strøm, selv når off - medmindre du vendte afspærringsventil.

Jeg kan beskæftige sig med dette, tænkte jeg et par dage siden som vasken og dens inventar vil være forsvundet i løbet af et par uger. Men så i går aftes, vores midlertidige metode mislykkedes. Med en skruetrækker, jeg omsider formået at få ventilen til at aktivere og vandet gik. Men hvad nu? Jeg tror jeg har brug for en ny afspærringsventil. Hmmm.

VVS er ikke min forte selvom jeg har gjort min andel. Jeg forsøgte at huske, om jeg har nogensinde erstattes en slukningsforsinkelse eller ej. Måske i badeværelset, en gang, et århundrede siden? Kan ikke huske. Under alle omstændigheder var det ikke ser ud som det ville være at hårdt. (Skønt disse er historisk meget slags job jeg har fundet at være det vanskeligste.)

Lyder som jeg skal finde ud før end senere.