Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 2. november 2009

Cocksucking Bitch

Du ved, jeg har virkelig forsøgt at ikke lide Enjoi. Prøvet at være de centrale ord her. Ud over, at jeg hader pandas (bare se BBC's Planet Earth dokumentar at se sandheden om, at lorte dyr), det eneste, jeg objekt til ca Enjoi er, at det sidder nedenunder svinder paraply, og med selskaber som pinlig dårlig som Blind , Næsten, og Darkstar, jeg kan virkelig ikke stå svinder ind .* Men jeg indrømmer, jeg er helt unfair at Enjoi. Jeg har brug for at komme over svinde ting. (Jeg vil aldrig komme over panda ting.) En fantastisk hold, en fantastisk video for et par år tilbage, og konstant underholdende annoncer og produkt er alle positive træk for store til at ignorere. Om emnet konsekvent underholdende produkt, i sidste uge var jeg checke ud Fall 09 online katalog for Enjoi.

Right off the bat i kataloget er der en velkommen video til en ung britisk fyr ved navn Ben Reamers. Dette barn kan helt sikkert få lodret, men jeg var lidt overrasket, fordi et stykke tid siden jeg havde hørt, at Aaron \ "Jaws \" Homoki kørte for Enjoi.



Hvis jeg skulle vælge én af disse overgangsordning tilbøjelig børnene at køre i mit selskab (især et selskab som Enjoi), ville jeg helt sikkert vælge denne Jaws kid. Han er bare alt for dejlig mærkeligt ud, gangly, og Fedtmule til at resignere til et selskab, så slemt, som Birdhouse. Men tilbage til produktet ....

Blandt sæt af 10 lejer, obligatorisk mexicanske vittigheder på Jose's bekostning, hedder overbygning vittigheder, og kvinder hættetrøje den \ "Knob Gobbler \", fik jeg en god klukle på denne skjorte grafiske titlen \ "Word Search \".


Så snart jeg så dette grafiske jeg vidste, at disse undergravende lille scamps ville skjule nogle sjove lort i ordet søgning. Det meste af det er ikke det skjulte, og selvom jeg er sikker på at du kan alle finde ord på egen hånd, har jeg tilladt mig at fremhæve et par af mine favorit fund.


Disse Enjoi fyre, de er okay, jeg fortæller ya.

Nu, hvis de bare kunne holde op med at gøre disse forfærdelige jeans .**


* Jeg hader det faktum, at de stave deres firmanavn med et lille \ "e \" i begyndelsen. Jeg nægter at anerkende en sådan åbenlys foragt for institutionen i grammatik i mit eget skriftligt.

** Fås også i gult og orange, som naturligvis sidder uden for spektret af acceptable denim farver, som omfatter følgende, og kun de følgende: Sort, blå, brun, gyldenbrun, og oliven green.you snart