Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 21. oktober 2009

I'm CRAF-te, men ...

... disse tekopper vil ikke blive gjort til noget glas vand foderautomater.

Dette er en del af min tekop samling gøres til et foto mosaik skærm.
Te smager så meget bedre, når de drak fra en kina kop og underkop. Don't you agree?



Little Red House inviterer andre til at deltage i for Mosaic mandage.
Hvorfor går du ikke stoppe forbi og se, hvad nogle andre deltagere har skabt. Så prøv at skabe en mosaik af din egen og få del i underholdningen.

Rediger kl 10:00
Jeg er at tilføje et billede af elementet ved siden af en af de tekopper.
Dette er en souvenir post fra øen Jersey, ud for Storbritannien, at en af Tantes købt hjem til mig for mange år siden.

Tak til Karen og Jackie til at identificere dette som en tedåse skeen til at måle løs te i potten.

Jeg har en stor samling af teskeer og tepotter, mens jeg vil vise en anden gang.

Labels: Mosaic mandag, samlinger
Tak for at tage tid til at besøge i dag.