Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 24. februar 2010

Wingnut No More

Charles Johnson på den konservative blog Little Green Footballs har omsider fået nok. I sit essay \ "Hvorfor jeg veje skiltes Med den rigtige," \ han beskriver punkt for punkt, hvorfor \ "Den amerikanske højrefløj er kørt af sporet, ind i buskene, og ud for klinten \". I den proces, definerer han præcis, hvad jeg mener, når jeg bruger udtrykket \ "wingnut, \" inklusive men ikke begrænset til: \ "chauvinisme, had, og hvidt overherredømme \", \ "Støtte til anti-videnskab Bad craziness \" , og \ "Støtte til konspirationsteorier og hate speech \". Og han navne navne.

Det er især vigtigt, fordi det plejede at være en af de blogs, der var wingnut Central. Mr. Johnson og jeg ville nok være uenige om næsten alt politisk, men det er rart at se en konservativ fordømmer crazies, der har kapret hans bevægelse.

Det er absolut værd at læse i sin helhed, men holde sig ude af de bemærkninger, afsnit, medmindre du har en stærk mave.

Og før nogen begynder at skrige om Michael Moore og Alec Baldwin, eller hvem de højreorienterede skræmmebillede du jour er, lad mig komme med to punkter:

(1) Ingen af disse mennesker har gjort eller sagt noget, der er næsten lige så vanvittigt som det kram Michelle Bachmann eller Rush Limbaugh tud hver freakin 'dag, og, vigtigst af alt,

(2) De er ikke ledere af Det Demokratiske Parti. Ingen, for eksempel, backpedals at kysse Michael Moore's røv dagen efter, selv let at kritisere ham.

Velkommen til rækker rask, Charles. Eneste problem er, du holder det op, og andre konservative følge din bly, vil jeg ikke have forladt nogen at gøre grin med.