Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 24. august 2010

Damn Spam!

Man kan se en stramning ned af sikkerheden på mit site. Det er ikke den måde, jeg gerne ville have det, men lige siden jeg havde en vis blogger besøg her klager over min aversion mod sikkerhed, og hvordan jeg ville snart fortryde det - faktisk dagen efter, at blogger placeret flere kommentarer til denne blog argumentere deres point - Jeg begyndte at få spammet som du ville ikke tro! Nu er jeg siger ikke, at denne person inviterede dem over, og jeg er ikke udelukke, at ud enten, men det har desværre tvunget mig til at begynde at bruge moderation. Jeg nægter stadig absolut enhver form for WV, fordi det, og jeg kan ikke komme ud. Jeg forsøger at overvåge denne blog dagligt, men som jeg i øjeblikket over-ansat, kan du vente et par dage for dine kommentarer skal vises.

Da jeg nu tvunget til at bruge dette monstrum, kan du hjælpe mig ved at følge en enkel regel -
Sørg for at din kommentar er klart relevant for stillingen.
Jeg sletter nogen bemærkninger, jeg kan ikke sige afgørende er ikke spam. Hvis du er en regelmæssig commenter, vil jeg genkende dig, så du kan være så vag, som du ønsker. Nye commenters desværre bliver nødt til at overbevise mig om, at de ikke er spam. Hvis du kommentere og ikke kan se det op, hvor det should være, behage email mig, og sørg for use [Obsessiv Gartner] i emne linjen at holde det fra being presorted by my filter.

Og ikke mere badgering kommentarer om spam, kan de høre dig!