Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 28. november 2010

Alpevioler - Hvem mig?


Jeg har besluttet ikke at købe noget Cyclamen i år. Jeg mistede alle dem, jeg havde i sidste års hårde vinter, og besluttede jeg gad ikke Fussing med dem igen. Det synes at være alt for varmt i huset for at holde dem i blomst, og der er ikke lys nok, hvorimod uden jeg risikere at miste dem, så snart temperaturen falder. De foretrækker også lidt sure forhold - en gider at opretholde med det hårde vand vi har her. Så jeg tænkte jeg ville give dem en gå glip af denne vinter. Men så så jeg disse - og de var sååå smuk, jeg måtte bare bringe dem hjem.

En uge senere, så jeg disse ...



På hvilket punkt jeg troede, jeg kunne lige så godt få nogle røde også ...



Nå ja, er her håber på en varm vinter.