Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 12. november 2010

Gaeste indlaeg af \ "Big Sis Anna \"



Mange af jer har set mig med Oatsvall familie og have tænkt over, hvem jeg er. \ "Er hun den ældste? Er hun Scotts søster? Gwens søster? Cousin? Vedtaget? \" Nå at besvare disse spørgsmål, er jeg alle de ovennævnte gennem Jesus. Vi er ikke teknisk familien af verdslige standarder, men af Guds. Jeg nyder hvert minut af min tid med denne fantastiske familie og har så i over 8 år nu. Jeg har haft det privilegium at gå med dem gennem alle fire af deres adoptioner, og hver man har været så anderledes.

Jeg nærer forholdet jeg har med hvert barn. Jeg elsker at skolen Jeremias i basketball, da lad os se det i øjnene, vil jeg ikke være i stand til i et par år. Jeg elsker hvordan sød han er til hans søskende og hans dyrebare og omsorg hjerte. Jeg elsker at høre alle Elias spørgsmål og forsøge at besvare dem. Jeg elsker hans ild og passion for livet i alt, hvad han gør. Jeg elsker at lave mad og gøre håndværk med Emily og kærlighed gør hendes hår (som jeg gjorde for hendes første skoledag:)). Jeg kan allerede se i hende nu hvor stor en moder, at hun vil blive en dag af den måde hun elsker babyer og hjælper så godt med Joseph og Daisy. Jeg elsker at grine med Maggie og hendes åh så kreative sind. Jeg lover hun får mere sjovt som dagene går og jeg kan ikke vente med at se, hvad Gud gør med det, og hendes kreativitet. Jeg elsker at give Joseph søde kys og se ham spille med biler så intenst. Jeg elsker hans glæde, og hvordan han kan grine så hårdt bare ved at give ham et smil. Jeg elsker at lave op sange om alt med Daisy. Vi har en for bananer, kylling maddiker (som hun kalder dem), kogende vand, Sprite, og min favorit er en hun husker fra Uganda \ "Jeg elsker dig Jesus \". Hendes stemme er åh så sød. Jeg elsker hendes smil og den måde hun går. Jeg ærligt blive ved og ved om hver af dem. Jeg betragter dem mine søskende og altid vil.




De kommende hjem Emily ændrede mit liv for evigt, og fortsætter med at dagligt. Jeg elsker hver enkelt af de Oatsvall børn dyrt, men Emily og jeg har en speciel obligation. Hun er altid den første til at kræve mig som hendes søster jeg aldrig en til at være uenig. I dag var en glædelig dag, men var også en lille teary eyed og Gwen, masser af tårer ... Ha. I dag var Emily's første dag i børnehaven og Maggie's første dag i PreK5, som hun går til hele dagen, 5 dage om ugen. Sende hende to smukke asiatiske babyer til skole på samme dag var også en lidt frigørelse, fordi det giver mere tid til at fokusere på Joseph og Daisy.
Curling for hairWith Jeremias og hans venner Clay, Kenny, og JackMommy og DaddySistersEmily med Dawn Trail of tearsKisses fra Daddy
! Sweet Underviser, Mrs LoydAt Emily's deskOfficial første dag for både Emily og MaggieIn Emily's classroomDaisy og forhåbentlig hendes fremtidige pædagog Josef og hans snart vil blive pædagog mor og far i Maggie's classSweet søskende kærlighed:!)

På Emily's første dag, gik jeg med Gwen til at tage hende til hendes klasse. Vi behøvede ikke at forlade hende på denne dag, fordi der var et par møder til at gå til omkring det kommende år og sådan. Den første var temmelig grundlæggende ting med skolen sygeplejerske, men den anden var helt fantastisk. Vi sad i Emily's klasseværelse og tog i hvert ord hun sagde læreren. Emily's lærer er nødt til at være en af de BEST pædagoger rundt, lad mig bare sige. Hun er denne bedårende petite unge kvinde med den mest værdifulde ting omkring hende klasseværelset! Ved afslutningen af mødet Gwen og jeg begge kiggede på hinanden og sagde, \ "Jeg ønsker at gå i børnehave her! \" At sige, at vi elskede hende læreren var en underdrivelse.
Jeg fik ikke til virkelig at imødekomme Maggie's lærer, men Gwen siger hun er fantastisk så godt. Begge piger ser helt bedårende i deres uniformer og hvide tennissko. Jeg kan stadig ikke tro de begge er i skolen nu!
Jeg er helt vild der bortset fra denne familie og gør hverdagen med dem. Hvis det ikke var for dem, at jeg ved med sikkerhed ville jeg ikke være hvem jeg er i dag, og jeg kender mange andre, føler på samme måde. Jeg kender Gud har store planer for denne familie Jeg kan ikke vente med at se, hvad der er næste for dem og for mig også.