Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 28. december 2009

En dejlig tildeling

Gæt hvad jeg fik? One Lovely Blog Award fra Rajee på Rajee Sood. Og det er hvad jeg har at sige om hendes \ "Hjem i stil \" blog. Go check it out. Denne dame sikker på, har nogle meget smarte idéer!
Tak, Rajee.
Nu vil jeg gerne videregive denne pris på at nogle af mine favorit bloggere.

Indiske Hjemmegående på The Life and Times af en indisk Hjemmegående - for hendes meget spunky blog, som skiftevis har mig opløsning i fniser eller voldsomt nikkede hovedet i aftalen.

Arch på Rang Decor - en blog fyldt med dejlige rum, at jeg ville ønske jeg besat.

Kerri i Farver af Have - fyldt med de mest vidunderlige planter og blomster. Hendes billeder er så godt som en fest for øjnene.

Glæde over Garden Joy 4 Me - Jeg har altid troet Canada var et meget koldt sted, indtil glæden med hende varm, venlig blog viste mig, at ligegyldigt hvad klimaet er, de mennesker, der bestemt ikke er koldt.

Meems på Hoe og skovl - for at have en af de mest underholdende blogs om hendes meget frodige og Overflødigheden Florida haven.

Thomas og Shilpi på Walk the Wilderness - med nogle af de mest fantastiske dyreliv fotografering, at jeg nogensinde har set. Jeg holder fortæller Thomas til at komme og samle alle de vilde dyr i min have, i det mindste fejl, men han holder ducking spørgsmålet.

Jeg kunne ikke se nogen oplysninger om, hvor mange bloggere jeg kunne videregive denne pris til, og overladt til mig selv, jeg tror jeg vil blive ved og ved. Men måske, nu er et godt tidspunkt at stoppe?
Tak igen jer alle for offentliggørelse af sådanne dejlige blogs, som jeg kunne bruge timer og dage på at læse dem.
Og tak, Rajee for at give mig denne pris i første omgang.