Moneymaking Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

torsdag den 31. december 2009

Perkiness af de staerkeste og den bekendelse i utide

Jeg har aldrig forvente selv at blive fanget i et nyt gadget lancering midnat haste fiesta men hey alle fik deres første gang. Det hele startede med en af vores kolleger råber og råber om HTC Touch2 65 unit 65% rabat lancere begivenhed vært på Sunway Pyramid, 9-oktober til 11-Oktober-2009 om først til mølle basis. Jeg troede, det ville være sjovt for de fleste af vores R & D personnels at hænge ud sammen sent om natten, da han foreslog, at vi går der omkring 2 kø. 10-oktober 2, hvad fanden .. Kan jeg ender med at blive bestjålet af nogle hooligans? Nå, jeg faktisk nået der omkring 2:20 og brugte gerne 15 minutter til at finde sted i kø, og jeg fået mig en \ "virtuel \" antal på 48, som jeg talte selv. Så efter 30 minutter, tæller jeg igen og denne gang 53. Nå ja, ligner mange af køen kuttere er på farten. Heldigvis er jeg omgivet af smarte Fyre, bogstaveligt talt. De fyre foran mig var der leverer papir og pen og fyr lige bag mig, var udgifterne nogle bestræbelser på at sikre folk, der tilbringer timer i kø fik en kø nummer på listen. De fysiske tal, som var mit navn higede er # 56. Wow, forestille sig, hvad der vil være mit nummer, når det er 10 senere. Anyway, jeg kun at få min hånd på telefonen omkring 3:30 om eftermiddagen, Phew. det er en 13 timer indsats for en RM560 Touch2 telefon: D

Nogle hikke i min kø erfaring:

Omkring 5 eller 6 (Undskyld, jeg virkelig har mistet min fornemmelse af tid), en familie på 3, en onkel, tante og deres søn, jeg anede at lyde, indtil næsten 9. Wow, meget vedholdende.
Jeg kan ikke rigtig få, hvad er det punkt, de forsøger at gøre, tror it'something at gøre med, hvorfor deres navn ikke på listen blah blah ... De trak sig tilbage under den atmosfære af Booooo-ness selvfølgelig.

Så omkring 10 til 11, en anden familie af tante og hendes daugthers jeg tror, at nogle klager, som \ "I løbesedlen, det fremgår af 10, bryder jeg mig ikke om andre står i kø fra det tidspunkt, da jeg nåede på 10 jeg fortjener en enhed fra de 65 \ "... Bang Head ... Joke of the Day.


Min første gang, viste sig at være en meget inspirerende lektion til mig .. Når en person bliver gammel og pensioneret fra arbejde .. de virkelig har tid til ikke fornuft.

Pyh!